heeej bloggen

Igår färga jag håreeeeeeeeeeet det blev sååååååååååååå fett snyggt, sen var jag och mina blonda vänninor ute på stan och tog oss ett glas vitt.

Idag är det lite av en bakisdag men det funkar för igår fick jag strula med festens höjdpunkt och vet ni vad han hade magmuskler hela 6 rutor, GAAAAAAAAAAAASH så sexigt!! Finns det nått snyggare än magrutor eller vad? Daaah nej det gör det inte, faktist....

Idag ska jag bara sitta hemma och sminka mej kanske träffa nån om jag känner för att vara med nån och isf får det vara med nån som är fulare än mej känner mej så nere annars, jag måste vara allas ögonsten när jag går ner för torget, vad annars lixom`? ah ska dra nu "mmm" hejdå Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0