Hemlängtan

Har sån hemlängtan, inte vart hemma på två veckor känns som en evighet.
Typiskt att ja och Lisa ska missa bussen då och får vänta i en timme!
När ja väl kmr hem så är det som vanligt, alla bråkar och det känns förjävligt att bara sitta där och inte veta vad man ska säga, men när man väl kmr på ngt så lyssnar ingen! Nu sitter vi här och har familjesnack, tydligen så fyller min systers son ett år idag och senast ja träffade honom och Aida var för 8 månader sedan. Jag känner mig som en usel syster och moster.

Jag saknar dig syster men jag kan inte alltid ta insiativ och ringa dig, försöka träffa dig när du aldrig hör av dig. Tror inte ens du har mitt nr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0