huvudvärkstablett hjälper inte

Förkylning.. Huvudvärk.. Trötthet..
jag orkar inte de, fan vill bara dö i någon vecka eller MÅNAD och sedan vakna upp & må bra,
guud så skönt de hade vart haha!
Men istället så får ja istället ta alvedon som inte hjälper & vara nöjd

Efter tre dagars supande nu så fick jag sova ut idag tills halv 5 på eftermiddagen hos malin, men det konstiga är att jag fortfrande är trött, har antagligen sovigt för mkt det här dygnet.
Men man kan väl aldrig sova för länge?!
Iof har ju jag vänt på dygnet hela veckan så de är väl dags att börja skärpa sig, iaf försöka!

men nu ska ja packa ner lite saker & sen dra ner till lägenheten i Uddevalla!
får även lite finfin besök ikväll av mina flickvänner som hade tänkt mysa med mig inatt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag ska mysa med dig :)

2009-09-13 @ 20:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0